Щорічний Український студентський фестиваль реклами (УСФР) традиційно відбувся 12 рік поспіль в Київському національному торговельно-економічному університеті та зібрав студентів з Одеси, Харкова, Запоріжжя, Чернівців та Києва.

На фестивалі експерти-професіонали ділилися досвідом з актуальних питань у сфері реклами та маркетингу. За підсумками студентського конкурсу реклами були визначені переможці.

Більшість рекламних робіт, що надійшли на конкурс, мали соціальну спрямованість: здоровий спосіб життя, захист довкілля, небезпека у соцмережах, проти абортів та торгівлі людьми тощо.

Всеукраїнська громадська організація «Жива планета» цього року приєдналася до організації фестивалю в якості партнера, підтримавши номінацію: «Просування продукції відзначеної знаком екологічного маркування «Зелений журавлик»*. Учасники конкурсу, які обрали цю номінацію розробляли креативну концепцію реклами для розміщення в соціальних мережах, відеоролики та макети зовнішньої міської соціальної реклами. Мета такої реклами, – мотивувати споживачів обирати продукцію, позначену знаком екологічного маркування «Зелений журавлик», як кращу для здоров’я та довкілля.

На фестиваль надійшло понад 300 конкурсних робіт від 377 учасників, серед них 13 команд номінації «Рекламний полігон» та 25 школярів.

Номінація «Зелений журавлик» зібрала 38 робіт, переможцями стали:

  • друге місце – відеоролик «Будьте здоровее», роботу виконав Євген Неживий, студент Українського державного університету залізничного транспорту;
  • друге місце – рекламна кампанія «Зелений журавлик», робота студентів Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара Едуарда Баженова та Катерини Корабльової;
  • перше місце – відеоролик «Пухнастики обирають найкраще», робота команди Національного університету харчових технологій – Щербина Ольга, Савчук Вікторія, Москаленко Катерина.

Вітала переможців та вручала нагороди координатор проектів Всеукраїнської громадської організації «Жива планета» Галина Бузан: «Я хочу привітати переможців та подякувати всім учасникам, що обрали для себе цю нову але таку актуальну номінацію. Тут зачіпається соціально значуща проблема: інтенсивне виробництво й споживання, розростання мегаполісів впливають на екологічні системи, що вже не встигають самоочищуватися та відновлюватися. Внаслідок цього порушився природний кругообіг речовин у біосфері, під загрозою опинилося життя нинішнього і майбутнього поколінь. Тому надзвичайно важливо застосовувати принципи сталого виробництва і споживання, надаючи перевагу продукції та послугам з покращеними екологічними характеристиками. Знак екологічного маркування – це надійний орієнтир для вибору продукції з турботою про здоров’я та довкілля, що допомагає споживачу зробити свідомий та раціональний вибір.»

Автори кращих робіт будуть рекомендовані виробникам екологічно сертифікованої продукції для впровадження на практиці запропонованих елементів рекламної компанії. Крім цього передбачається розміщення робіт переможців у 2017 році на зовнішніх носіях в Києві і обласних центрах України.

На фестивалі з презентаціями на актуальні у сфері реклами та маркетингу теми виступили експерти-професіонали: Ігор Гарбарук, заступник директора ІВК КНТЕУ, експерт з торгівлі «Інституту аналізу та прогнозування»; Вадим Пустотін, директор бренд-консалтингової компанії «Слідопит»; Володимир Чеповой, генеральний директор Видавництва «Бліц-Інформ»; Анже Йереб, креативний директор BBDO Ukraine, Голова Журі 12-го УСФР; Євген Куртєв, керівник зі стратегічного планування та креативний директор компанії TWIGA, член Журі 12-го УСФР; Андрій Кашпур, Future & Reputation Developer, аспірант КНТЕУ, член Журі 12-го УСФР. Завершився фестиваль традиційним майстер-класом «Розбір польотів» від членів журі та нагородженням переможців.


*Знак «Зелений журавлик» можна побачити на упаковці, етикетці різних продуктів, товарів, виробів, матеріалах та інформаційних носіях організацій, що надають послуги. Він підтверджує екологічну перевагу і безпеку маркованої ним продукції, відносно продукції аналогічної продуктової категорії (або з тими ж функціональними характеристиками) відповідно до критеріїв встановлених екологічним стандартом.

Екологічне маркування охоплює різні категорії продуктів, промислових товарів і навіть послуг (готелі, хімчистка, ресторани та ін.). Кожна країна або регіон має свій знак екологічного маркування: www.globalecolabelling.net. В Україні це знак «Зелений журавлик».

Право маркувати продукцію знаком «Зелений журавлик» отримує виробник продукції, яка пройшла екологічну сертифікацію відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 14024, що підтверджено екологічним сертифікатом.

В процесі екологічної сертифікації продукції розглядаються всі стадії життєвого циклу. Екологічне маркування на продуктах харчування свідчить про те, що сировина для виробництва продукту відповідає найвищим показникам безпеки за змістом залишків агрохімії, важких металів і радіонуклідів, що підтверджено результатами лабораторних випробувань відповідно до вимог міжнародних стандартів. Також такий продукт не містить ГМО і харчових добавок не натурального походження. Щодо промислової продукції таке маркування свідчить про обмеження застосування токсичних речовин за показниками ризику для навколишнього середовища та здоров'я людини. Окрім поліпшених екологічних характеристик продукції еко- знак також свідчить і про енергоефективність, раціональне використання ресурсів та впровадження більш чистих технологій на виробництві.