Ми пропонуємо співпрацю та взаємодію для вирішення екологічних проблем
Підтримай рух на захист інтересів споживачів та добросовісних виробників проти псевдо «екологічної» та «органічної» продукції – приєднуйся до
22 квітня
Всесвітній День Землі
Кожен рекламний банер, розроблений Всеукраїнською громадською організацією «Жива планета» - це можливість привернути увагу до проблем охорони здоров’я та довкілля.
Вся наша реклама, відповідно до чинного законодавства, є соціальною і розміщується безкоштовно.
За цю можливість ми щиро вдячні Київській міській раді, Київській міській державній адміністрації та Державному управлінню охорони навколишнього середовища в м. Києві які підтримали нашу ініціативу у 2012 році, а також медіа-партнерам та громадським організаціям, компаніям, які розміщують соціальну рекламу на доступних їм носіях.
Стале споживання – це використання товарів і послуг, що задовольняють основні потреби і підвищують якість життя з мінімальним використанням природних ресурсів і з найменшою шкодою для навколишнього середовища.
Термін «стале споживання та виробництво» вперше було використано на Конференції ООН питань з навколишнього середовища і розвитку в 1992 році. Тоді на офіційному рівні було визнано зв’язок між деградацією навколишнього середовища й виробництвом і споживанням товарів та послуг.
Соціальна реклама у сфері сталого споживання стимулюватиме попит на продукцію, для виробництва якої використовуються технології більш чистого виробництва, енергоефективні технології, нетоксичні матеріали тощо.